Straipsniai

Selenas. Šaltiniai ir požymiai, parodantys jo trūkumą

selenium

Selenas. Šaltiniai ir požymiai, parodantys jo trūkumą

Selenas yra labai svarbus padedant palaikyti normalią skydliaukės ir imuninės sistemos veiklą. Šis mikroelementas yra svarbus grožiui, kadangi padeda palaikyti normalią plaukų, nagų būklę. Selenas padeda palaikyti normalią spermatogenezę.

 Pagrindiniai seleno šaltiniai:

Seleno yra raudonoje mėsoje (inkstuose, kepenyse), žuvyje (tune, silkėje), vištienoje, jūros gėrybėse, kruopose ir grūduose (kukurūzuose, kviečiuose, rugiuose, avižose), riešutuose (braziliniuose (bertoletijų), kokoso, pistacijų ir anakardžių), sėklose (saulėgrąžų, linų, moliūgų), ankštiniuose (lęšiuose, avinžirniuose, pupelėse, sojos pupelėse), pieno produktuose, vaisiuose, daržovėse, kiaušiniuose, mielėse, česnakuose, alyvuogių aliejuje, dumbliuose, grybuose.

Požymiai, parodantys seleno trūkumą:

Trūkstant seleno gali būti jaučiamas raumenų silpnumas, širdies funkcijų sutrikimai, pakitimai naguose ir priešlaikinio senėjimo požymiai. Seleno trūkumas gali pasireikšti skydliaukės funkcijų ir organizmo apsaugos sutrikdymu, todėl gali susilpnėti imunitetas, padidėti rizika sirgti onkologinėmis, širdies ligomis, ateroskleroze, katarakta, reumatoidiniu artritu.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping